Bruktbok utsalg

Publisert av Morten Nordmo den 22.11.22. Oppdatert 07.02.23.

Lions Club Holmestrand selger brukte bøker, DVD filmer, LP plater, lydbøker, gavebøker, tegneserier osv - hver lørdag, året rundt

Åpent kl 10 - 15 - avvikende åpningstider kan forekomme på vinteren, sjekk hjemmesiden.

Bok Generalene Dagfinn og Rolf jobber stort sett hver lørdag, og de har et veldig godt øye for hva som er salgbart.

I tråd med tiden er det flere og flere som kjøper gavebøker ho oss, dette er miljøvern i praksis.

For de som skal flytte fra stort til mindre og har bøker til overs, ta kontakt med oss - kanskje dine bøker kan få et nytt liv hos noen andre.

Bruktbok utsalget vårt står for størstedelen av vår inntekt, og vi bruker minst halvparten av pengene lokalt, deretter nasjonalt og til slutt internasjonalt.

Husker du de gode Lions Mint´ene? Vi har de: 10,- pr.rull

Hjertelig velkommen til vårt bruktbok utsalg i Tordenskjoldsgate 6 - inn i bakgådern, hver lørdag kl 10 - 15